Witam

zzznnzz
Posty: 1
Rejestracja: 06 lip 2019, 21:48

Czesc wszystkim, milo znowu byc na forum. Mateusz z Suwalk, moze ktos jest z mojej okolicy ? :D
ZbyniuRoksana

Heyka Mateusz! Również serdecznie Ciebie "ponownie" witamy! :)
Awatar użytkownika
Annika
Posty: 91
Rejestracja: 14 sie 2019, 13:30
Lokalizacja: Alba (Scottish Gaelic)

Czesc Mateusz, pozdrowionki. Hmmm, moze ktos jest z twojej okolicy. A moze ktos bedzie ;) Ja pochodze z regionu bardziej na poludnie, a nadaje ze Szkocji :lol:
"Życie to kabaret. Musimy tylko nauczyć się śmiać z dowcipów, które nam robi."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przywitania”